שאלות ותשובות
שאלה: איך אוכל לדעת שההזמנה בוצעה / נקלטה ?
תשובה: לאחר ביצוע הזמנה יישלח אלייך אישור הזמנה. האישור יישלח למייל אותו ציינת בתהליך ההזמנה.
שאלה: היכן ומתי ניתן לאסוף את ההזמנה ?
תשובה: במידה ובחרת בתהליך ההזמנה באופציה של איסוף עצמי, האיסוף יתבצע ממרלוג החברה שנמצא בכתובת היסמין 37, פארק תעשיות אריאל מערב. ניתן לאסוף בימים א'-ה' (למעט ערבי חג וחג) בין השעות 09:00-12:00 ו-14:30-12:30. ניתן להגיע לאסוף את המוצרים תוך שלושה ימי עסקים מיום ההזמנה (מתייחס למוצרים זמינים במלאי) *הזמנות שבוצעו בימים חמישי עד שבת - שלושת ימי העסקים ייספרו החל מיום א'. ארונות - איסוף עצמי יתבצע מהמפעל (אשדוד), ימים ב',ד'- 12:00-16:00 מותנה בתיאום מראש בלבד.
שאלה: כיצד ניתן לשלם באתר ?
תשובה : באתר ניתן לשלם באשראי בלבד עד 12 תשלומים ללא ריבית (תווים ושוברים ניתן לממש בסניפי הרשת בלבד).
שאלה: האם יש שוני בין מחירי האתר למחירים בסניפי הרשת ?
תשובה: המחירים של כל המוצרים זהים באתר ובחנויות. לעיתים ישנם מבצעים או הטבות בלעדיים לרכישה באתר בלבד.
שאלה: היכן מעדכנים קוד קופון?
תשובה: במידה וברשותכם קוד קופון בתוקף, יש להזינו בשדה מיוחד שמופיע בעגלת הקניות ובקופה. אחרי שמזינים את הקוד ובמידה והוא תקין ובתוקף, ההנחה תתעדכן אוטומטית.
שאלה : כיצד אוכל לדעת האם המוצר זמין במלאי ?
תשובה: זמינות המוצר מעודכנת בעמוד המוצר תחת סעיף זמן אספקה או בציון תאריך משוער לזמינות המוצר.
שאלה: לא קיבלתי חשבונית בעבור הרכישה, מה עליי לעשות?
תשובה: חשבונית בעבור הרכישה מתקבלת בעת קבלת האספקה.
שאלה: האם ניתן לשנות את אופן האספקה לאחר ביצוע ההזמנה?
תשובה: כן, באם הזמנתך טרם סופקה ניתן ליצור קשר עם שרות הלקוחות לשינוי אופן האספקה בהתאם לנדרש.