משלוחים
אנחנו ברשת IDdesign מבצעים משלוחים לכל חלקי הארץ. לנוחיותכם, שתי שיטות שילוח:

משלוח עד הבית (השירות כרוך בתשלום)
איסוף מהמרכז הלוגיסטי של רשת IDdesign באריאל.
את שיטת השילוח המועדפת עליכם תתבקשו לבחור כשתגיעו לעמוד העגלה.

 

מה אפשר לקבל במשלוח?
רשת IDdesign מציע מגוון רחב של פריטי ריהוט ועיצוב לבית. חלקם דורשים הרכבה מקצועית ולכן ניתן לקבלם רק במשלוח עד הבית.

ריהוט וריהוט משלים– רהיטים ניתן לקבל במשלוח ישיר עד הבית או באיסוף המהמרכז הלוגיסטי.

האיסוף מהמרכז הלוגיסטי באריאל אינו כרוך בתשלום.

מוצרים מקטגוריית הום סטיילינג, תאורה ושטיחים – ניתן לקבל בכל אחת מאפשרויות השילוח שלנו,

במשלוח ישיר עד לבית או באיסוף מהמרכז הלוגיסטי שלנו באריאל.

מתי אפשר לקבל את המשלוח?

בכל עמוד מוצר באתר, מופיע טקסט המעדכן אם המוצר במלאי או לחילופין, מתי הוא יחזור למלאי,

במידה והמוצר קיים במלאי, המוצר יסופק לפי זמני האספקה המעודכנים באתר.

במידה והמוצר לא זמין במלאי, זמני האספקה ייתחילו להיספר מרגע חזרת המוצר למלאי (על בסיס מלאי עתידי).

 

זמני אספקה
זמני האספקה שלנו משתנים בהתאם לסוגי הפריטים שהזמנתם.

מוצרים שבמלאי - פריטים שנמצאים במלאי ניתן לקבל תוך 14 ימי עסקים, למעט באזורים מרוחקים. לבירור זמני האספקה לאזור המגורים שלכם, אתם מוזמנים לשירות הלקוחות.

שטיחים יסופקו תוך 14 ימי עסקים.

רהיטים בייצור מקומי - 45 ימי עסקים.

במקרים בהם אחד מהפריטים שהזמנתם דורש זמן אספקה ארוך יותר, תוכלו לפצל את המשלוח או לקבל את כל ההזמנה במשלוח אחד מרוכז, בהתאם לזמני האספקה של הפריט בעל זמן האספקה הארוך יותר.

מלאי שמתחדש – פריטים שאנו מספקים לפי הזמנה ומיוצרים בחו"ל, אנו מכנים כמלאי מתחדש. זמן האספקה של פריטים אלו, נתון לשינויים עקב גורמים בלתי תלויים.

מוצרים הדורשים הרכבה – פריטי ריהוט הדורשים הרכבה מקצועית אנו מספקים באמצעות משלוחים עד לבית הלקוח. את מועד האספקה נתאם עמכם מראש, בהתאם לנוחיותכם.

הודעה לפני הגעת המשלוח - טרם הגעת המשלוח, תישלח לכם הודעת SMS עם מועד הגעת המשלוח. אם תרצו לשנות את המועד שנקבע עבורכם, תוכלו לעשות זאת באמצעות פנייה לשירות הלקוחות.

*
א. במידה וחלק מהמוצרים לא נכנסים למעלית ו/או בהעדר מעלית - תוספת לכל קומה מעל קומה ג -
50 ש"ח

ב. ספות - במקרים בהם הספה אינה נכנסת למעלית/אין מעלית, ויש לפרק את ידיות הספה, תוספת עלות פירוק ידית אחת - 100 ש"ח, תוספת עלות עבור פירוק זוג ידיות - 150 ש"ח 

ג. מנוף - במקרים חריגים, ייתכן ולא יהיה מנוס משימוש במנוף להרמת המוצרים לדירת הלקוח עקב מגבלת מעברים וכניסות במבנה.
עלות מנוף תשולם על ידי הלקוח במקרים אלו.

ד.בכל מקרה לא תחול על רשת IDdesign האחריות לוודא כי ניתן להכניס את המוצרים נשוא ההזמנה לדירה ו/או החדר המיועד של הלקוח.

עלויות משלוחים (המחירים מופיעים בש"ח וכוללים מע"מ)

מוצר

עלות הובלה למוצר ראשון

עלות הובלה לכל מוצר נוסף

ספות

400

400

כורסאות

180

90

שולחנות אוכל

300

300

שולחנות סלון

150

75

שולחנות צד

150

75

כיסאות אוכל/בר

40

40

כיסאות משרדיים

150

150

מיטות

300

300

הדומים

50

50

ספסל

100

100

יחידות מידוף

250

250

מזנונים

350

350

ארונות

350

350

קונסולות

150

150

שידות

150

75

שטיח

75

75

הום סטיילינג תאורה וטקסטיל 

50

25

החזרות וביטולי עסקה:

אפשר לבטל עסקה בהתאם לתקנות ביטול עסקה בחוק הגנת הצרכן התשע"א-2010
החלפות או החזרות של מוצרים ייעשו עד 14 ימים מיום קבלת המוצרים ובתנאי שלא נגרם למוצרים נזק וכי לא נעשה בהם שימוש בצירוף חשבונית רכישה.


החזרת התמורה, תהיה במועד ביטול העסקה, ככל שניתן או במועד הקרוב ביותר לכך ולא מאוחר משבעה ימי עסקים ותיעשה באופן שנעשה בו התשלום.


החזרות ייעשו בתמורה לזיכוי לרכישת מוצרים אחרים או בהחזר כספי בניכוי דמי ביטול הקבועים בחוק בגובה 5% ממחיר המוצרים או 100 ₪ מסכום העסקה, לפי הנמוך מבניהם ובניקוי דמי משלוח.


אין החלפות או החזרות של מוצרים שהוזמנו בהזמנה מיוחדת.


מוצרים שהוזמנו לפי מידה (כגון ספה בהתאמה אישית) נחשבים למוצרי הזמנה מיוחדת.


לא ניתן להחזיר מוצרים שהותקנו (כגון מוצרי תאורה או מדפים) או מוצרים אשר נעשה בהם שימוש.

 

לא ניתן להחזיר מוצרים אשר נפתחו מאריזתם המקורית ( כגון אריזות מוצרי תאורה וכדומה).


לא תתאפשר החזרת מוצרים לסניפי הרשת. החזרת המוצרים תתאפשר באמצעות משלוח (השירות כרוך בתשלום) או החזרה ישירות למרכז הלוגיסטי של החברה.


הנהלת אתר IDdesign בע"מ תהא רשאית לבטל עסקה בחלקה או במלואה במקרים הבאים:


במידה ונפלה טעות במחיר ו/או בתיאור המוצר.

אם אירעה תקלה בתקשורת אשר מנעה מהגולשים באתר שימוש תקין באתר.

במקרה שהמוצר אזל ממלאי.

במקרה של כוח עליון, פעולת מלחמה, איבה, טרור או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין.


למדיניות החזרות וביטולים בעסקת מכר מרחוק (בכל קנייה שלא בוצעה דרך סניפי הרשת אלא דרך האתר בלבד)- לחץ כאן

לשאלות ובירורים נוספים, אתם מוזמנים לפנות אלינו לשירות לקוחות